Proven Results

Collagen Testimonials

DM Aesthetics Premium Collagen


Kulit saya lebih licin berbanding sebelum ini. Jerawat pula semakin berkurangan. Saya penggemar kopi & kena menunggu 2 jam sebelum minum kopi selepas mengambil collagen.
Syahirah

Kulit saya semakin licin & berseri dengan Collagen DM Aesthetics.
Fatin

Sejak minum Collagen DM Aesthetics, kulit saya makin putih & gebu. Wajah pun nampak lebih cerah.
Mia

Collagen ini tiada rasa sebab tak ada gula atau perisa tambahan. Parut jerawat lama pudar & hilang sejak minum Collagen DMA. Produk ni sgt senang utk diambik: X perlu ‘Shake’, cuma bancuh dgn air. Kini , kulit saya ‘Glowing’ mcm berlian!
Awatif

Saya sgt suka Collagen DM Aesthetics sebab produk ni tak mengandungi gula. Setelah minum utk 2 bln, saya telah membiasakan diri dengan rasa Collagen DMA sebab produk ni mmg tiada perisa atau gula langsung. Tapi bila bancuh dgn susu soya, rasanye mcm soya aje. Kulit jadi lebih cerah & lembut, terutamanya wajah saya lps minum Collagen DM Aesthetics. Produk ni amat sesuai utk kulit saya.
Tini

I can’t believe that my open pores are now less noticeable. My skin color is more even & my face is brighter, clearer & fairer. I have tighter, firmer skin. The secret to anti-aging definitely lies with DM Aesthetics Collagen.
Collagen DMA adalah pilihan nombor 1 saya.
Shahida Salleh

DM Aesthetics Super Collagen is my HG (Holy Grail) for Collagen. I have hypersensitive facial skin with occasional eczema and hive (as diagnosed by my dermatologist) and for some reason the cause have yet to be revealed. Before taking the Super Collagen by DM Aesthetics I’ve tried Brand M for a good 3 months. It is twice the price but doesn’t seem to show any significant improvement on my skin. One day, Denise introduced the Super Collagen to me and asked me to try as she has observed differences in her skin and she highly recommends it to me. I decided to give it a shot and was delighted to find out that after 2 months of consumption, I am allergy-free, my pimples on my forehead and certain areas of my face have reduced and scars are slowly diminishing. Colleagues and friends mentioned that my skin now has that “glow” and I then told them I did nothing but take 5000MG of DM Aesthetics Super Collagen everyday diligently. The thing about this product is that has added Vitamin C and because it’s powdered, it is really easy for me to consume with my favourite drinks. I normally dilute it in water and drink every morning before I start my day. The price is reasonable and it is really worth it. I am now an avid customer and I thank Denise for introducing me to this product. It has helped me with my skin problems and I believe it is beneficial for my health as well.
Saya amat bersyukur kpd collagen DM Aesthetics yg telah membantu mengatasi masalah jerawat dalam masa yg singkat. Bekas jerawat pun semakin hilang. Sejak minum collagen DMA, semua rakan puji wajah saya nampak lebih cerah. Saya rasa lebih KONFIDEN lepas menemui produk ajaib ini.
Adela Ida

Facebook Testimonial by very satisfied customer, June Ho.

Loyal & satisfied customer Datin S.C at DM Aesthetics private event @ The Majestic Hotel, Kuala Lumpur.

Satisfied customer Jessica Ngai at DM Aesthetics private event @ The Majestic Hotel, Kuala Lumpur.
I thought that my pimples & acne had no cure until I discovered DM Aesthetics collagen. My face is so much clearer now. The results are amazing.
Sarah Fernandez
My old pimple scars have lightened & my skin texture is now silky smooth. DM Aesthetics has helped me regain my self-confidence. I don’t have to apply thick layers of foundation like I used to anymore!
Kelly T.
Dulu kulit di belakang badan saya tak sekata, rasanye macam pasir. Guna ‘scrub’ pun tak efektif. X sangka lepas minum collagen DM Aesthetics kulit jadi licin bagai telur dikupas!!
Aida Rahman
Alhamdulillah, kulit makin berseri lepas ambik kolagen DM Aesthetics selama 7 hari sahaja!

Sharifah Noor
Garisah halus di mata betul-beul hilang lepas minum Collagen DM Aesthetics dalam masa sebulan saje!
Nadia Tarmizi
Saya sangat kagum dengan kesan positif kolagen DM Aesthetics. Saya pasti mengesyorkan produk ni kepada pesakit di klinik.
Dr. Rahimah Abdullah
Dah bertahun-tahun saya mencari penawar untuk masalah jerawat & jeragat. Saya sangat berterima kasih kpd Dr. Siti yang rekomen saya minum kolagen DM Aesthetics. Produk ni 100% berkesan.
Lina Omar
Kulit yang kusam bukan masalah aku lagi setelah mengambil Collagen DM Aesthetics. Biasanya kering & tak bermaya. Suami asyik puji lembutnya kulit aku sekarang. Kolagen ni terbaik di pasaran.
Fatimah Bt Hamid

Before / After

Reduce & Control Active Acne / Pimple / Oily Skin
Whiten & Lighten Pimple Marks / Scars
Shrink & Reduce Open Pore Size
Reduce Facial Folds & Wrinkles
Firm & Tighten Aging / Drooping Skin
Whiten, Brighten & Lighten Dull Complexion
Reduce Appearance of Crow’s Feet
Strenghten & Nourish Hair
Hand Rejuvenation
Breast Firming